Nieuwe artikelen

Opslagruimte in Utrecht nodig? 8 tips voor het opbergen van je meubels

Opslagruimte in Utrecht is natuurlijk beperkt. Gelukkig is er de Opslagman. Voldoende opslagruimtes voor elke beurs. Als je gaat verhuizen is het soms noodzakelijk je (overtollige) huisraad op te slaan in een externe opslagruimte. En je kent het spreekwoord vast wel: een goede voorbereiding is het halve werk. Zeker bij zoiets ingrijpends als een verhuizing. Misschien niet het leukste werk, dozen inpakken en meubels uit elkaar halen. Maar wel noodzakelijk dat het goed gebeurt. Alleen zo zul je de kans op schade aan je spullen tijdens het vervoer of gedurende de tijd dat ze staan opgeslagen, zo goed mogelijk voorkomen.

Over de opslagruimte in Utrecht

Elke opslagruimte in Utrecht die je huurt via Opslagman is droog en verwarmd, 7 dagen per week toegankelijk en ook nog eens 24/7 beveiligd. Je kunt het huren van je opslagruimte volledig online regelen. Dát is pas gemak. Kom je er onverhoopt niet helemaal uit, ook dat is geen enkel probleem. Je kunt deze professionals elke dag bellen tussen 08:00 uur ’s morgens en 21:00 uur ’s avonds. Je opslagruimte is dagelijks tussen 06:00 uur ’s morgens en 23:00 uur ’s avonds bereikbaar. En kom je er op enig moment achter dat de ruimte toch te groot of te klein is? Geen enkel probleem. Dagelijks kun je kosteloos van ruimte wisselen. Je kunt zelfs dagelijks opzeggen. Goed om te weten toch?

Drie tips

Tip 1: Het bekleden van de vloer van de opslagruimte met dikke plastic platen helpt zowel je meubels als de vloer te beschermen en maakt het een stuk makkelijker om zware meubels van het ene naar het andere punt te schuiven.

Tip 2: Veel van de meubels in je huis zijn thuis in elkaar gezet. Dat betekent dat de meeste meubels kunnen worden gedemonteerd en weer in elkaar gezet. Als dit het geval is, neem dan zeker de tijd om je meubels uit elkaar te halen. Doe eventuele schroeven, moeren, bouten, sloten en sleutels in een apart zakje en plak deze vast aan het meubel. Dit maakt het een stuk handiger wanneer je het weer in elkaar wilt zetten. Het is een goed idee om dingen netjes te stapelen om zo ruimte te besparen.

Tip 3: We hebben allemaal objecten in huis die extra zorg verdienen. Zorg ervoor dat je je belangrijkste en meest gewaardeerde spullen in zachte materialen (dekens of bubbeltjesfolie) inpakt om ze te beschermen tegen schade.

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Kijkopinterieur.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Duidelijkheid over hypotheek advies kosten in Halsteren

Als zelfstandige ondernemer kan het aanvragen van een hypotheek complexer zijn dan voor iemand in loondienst. Daarom is het belangrijk dat de hypotheek advies kosten in Halsteren vooraf helder worden uitgelegd. Een adviseur die gespecialiseerd is in de situatie van zzp’ers of ondernemers kijkt niet alleen naar uw huidige inkomen, maar ook naar de stabiliteit en verwachtingen voor de toekomst. Zo krijgt u een realistisch beeld van de mogelijkheden en weet u welke stappen nodig zijn om uw droomwoning te financieren. Door transparantie over de hypotheek advies kosten in Halsteren te bieden, weet u niet alleen wat het advies kost, maar ook welke waarde u terugkrijgt in de vorm van persoonlijk en maatwerkgericht advies. Zekerheid door passende verzekeringen in Bergen op Zoom Naast een hypotheek is het verstandig om te kijken naar aanvullende bescherming. Goede verzekeringen in Bergen op Zoom helpen u risico’s af te dekken die u niet zelf

Gepubliceerd door Kijk op Interieur.nl