Nieuwe artikelen

Het inrichten van uw thuiskantoor

Nu we de coronatijd achter de rug hebben kennen we allemaal het belang van een fijne thuiswerkplek. U wilt uw online meetings niet voeren tussen de stapels papierwerk en andere rommel. Het inrichten van een thuiswerkplek is geen simpele klus, wij kunnen hem simpeler voor u maken. Er zijn namelijk een aantal basisprincipes die u sowieso kunt meenemen bij het inrichten van uw nieuwe thuiswerkplek. Op deze manier kunt u vandaag nog aan de slag en weet u zeker dat u geen belangrijke zaken vergeet.

Genoeg opbergruimte van groot belang

Het is van groot belang dat u beschikt over genoeg opbergruimte. Zoals eerdergenoemd wilt u uw online meetings niet voeren tussen de rommel, dus moet u uw rommel ergens op kunnen bergen. Om ruimte te besparen kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen een ladeblok of ander type kastje onder uw bureau te plaatsen. Op deze manier voorkomt u verspilling van de ruimte en kunt u al uw spullen netjes opruimen.

Kabelmanagement

Nog een tip voor een schone werkplek is het gebruik maken van kabelmanagement. Door middel van gootjes en andere attributen kunt u uw losse kabels op simpele wijze wegwerken. Op deze manier zorgt u ervoor dat uw werkplek niet chaotisch wordt en dat is van groot belang. Een chaotische werkplek heeft namelijk geen positieve invloed op uw productiviteit.

Kies een goed bureau

Het is belangrijk een goed bureau te kiezen wat echt bij u past. Een absolute aanrader is het hoekbureau. Een hoekbureau bestaat, zoals de naam al zegt, uit 2 lange stukken en een hoek. Op deze manier kunt u werk scheiden, zo kunt u ervoor kiezen op de ene kant uw monitor/laptop te plaatsen en op de andere kant uw papierwerk. Een aanrader is om te kijken naar het aanbod hoekbureau van Emob. Verder is het belangrijk dat u kiest voor een stevig bureau van hoge kwaliteit. Een wiebelend bureau of andere ongemakken wilt u uiteraard voorkomen.

Thuiskantoor

Denk aan de ergonomie

Wanneer u lange dagen achter uw bureau doorbrengt is het van groot belang dat u rekening houdt met de ergonomie van uw werkplek. Hier een aantal simpele eisen waar u gemakkelijk rekening mee kunt houden: zorg ervoor dat uw benen in een hoek van 90 graden staan en uw voeten plat op de grond, zorg dat uw armen in een hoek van 90 graden staan met uw onder armen op hoogte van het bureau, zorg dat uw toetsenbord zich 10 centimeter van de rand van uw bureau bevindt en tot slot zorg dat de bovenkant van uw scherm op ooghoogte is. Buiten deze belangrijke eisen zijn er nog 101 dingen die u kunt doen om uw werkplek ergonomisch te maken.

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Kijkopinterieur.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Duidelijkheid over hypotheek advies kosten in Halsteren

Als zelfstandige ondernemer kan het aanvragen van een hypotheek complexer zijn dan voor iemand in loondienst. Daarom is het belangrijk dat de hypotheek advies kosten in Halsteren vooraf helder worden uitgelegd. Een adviseur die gespecialiseerd is in de situatie van zzp’ers of ondernemers kijkt niet alleen naar uw huidige inkomen, maar ook naar de stabiliteit en verwachtingen voor de toekomst. Zo krijgt u een realistisch beeld van de mogelijkheden en weet u welke stappen nodig zijn om uw droomwoning te financieren. Door transparantie over de hypotheek advies kosten in Halsteren te bieden, weet u niet alleen wat het advies kost, maar ook welke waarde u terugkrijgt in de vorm van persoonlijk en maatwerkgericht advies. Zekerheid door passende verzekeringen in Bergen op Zoom Naast een hypotheek is het verstandig om te kijken naar aanvullende bescherming. Goede verzekeringen in Bergen op Zoom helpen u risico’s af te dekken die u niet zelf

Gepubliceerd door Kijk op Interieur.nl